Yūshū
Honorujemy dealerów Hondy uzyskujących najlepsze wskaźniki zadowolenia klientów.

Yūshū oznacza doskonałość
W Hondzie przykładamy ogromne znaczenie do jak największego zadowolenia klientów, a dzięki informacjom zwrotnym od użytkowników dealerzy mogą lepiej spełniać oczekiwania i zaspokajać potrzeby. Aby uhonorować dealerów, którzy najlepiej sobie radzą na tym polu, wprowadziliśmy nagrody Yūshū.
Yūshū to program honorujący dealerów Hondy w całej Europie, z których usług klienci są najbardziej zadowoleni.

Rodzaje nagród i kategorie
Sprzedawcy detaliczni mają szansę na zdobycie jednej z dwóch nagród - sprzedażowej lub posprzedażowej. Sprzedaż, który koncentruje się na procesie zakupowym, i Obsługa posprzedażna, gdzie liczy się jakość procesów serwisowych.
Każda nagroda ma dwie kategorie:
Zwycięzca: Dealerzy o najlepszym wskaźniku zadowolenia klientów.
Wyrazy uznania: Sprzedawcy detaliczni, którzy wykazali największą poprawę zadowolenia klientów.
Zdobywcy nagród Yūshū
Podziękuj swojemu dealerowi
Czy masz dobre doświadczenia związane z zakupem lub serwisowaniem u swojego sprzedawcy Hondy? Gdy przyjedziesz tam następnym razem, zapytaj, jak wypełnić ankietę oceny zadowolenia klienta.